استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ
سرخط خبرها

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا | ابتلا به کرونا در خراسان رضوی روند افزایشی پیداکرده است

  • کد خبر: ۱۴۴۹۸۱
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
زنگ خطر شیوع دوباره کرونا | ابتلا به کرونا در خراسان رضوی روند افزایشی پیداکرده است
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه کرونا روند افزایشی دارد، گفت: این مردم هستند که با پیشگیری و واکسیناسیون تعیین می‌کنند شیوع بیماری به چه سمتی برود.

دکتر محمد پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد افزایش بیماران سرپایی و بستری بودیم، تصریح کرد: همکاری مردم و انجام واکسیناسیون به‌موقع، تعیین‌کننده سرعت شیوع بیماری است.

به گفته وی، در دو هفتهای که شیوع بیماری به اوج خود میرسد، مردم فرصت دارند دز یادآورشان را تزریق کنند. بیشتر افرادی که بیمار می‌شوند، دز یادآور واکسن کرونا را نزده‌اند.

همچنین، رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند و مجموع بستری‌شدگان مبتلا به کرونا با رشد حدود ۱۷درصدی از ۳۶ مورد در ۱۲ روز گذشته به ۴۲ بیمار رسیده است.

به گفته پهلوان، در شبانه‌روز گذشته خوشبختانه هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و ۹۳۷ هزار و ۴۹۱ تست آزمایشگاهی در این دانشگاه انجام شده است و بدین طریق ۵۳۰ هزار و ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۷۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت سه بیمار مبتلا به کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۷۲۰ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۷۵ نفر از بیماران‌ بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۱۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

هماکنون هفت شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->